Výrobky značky PAYOT se těší důvěře svých spotřebitelů již od roku 1920. Jejich vývoji a výrobě je věnována maximální pozornost a při jejich dopravě a skladování v ČR je chováme jako v bavlnce. Nicméně je možné, že objevíte závadu, která nám před expedicí unikla.
Pokud chybu zjistíte, zavolejte nám na tel. +420 775 738 914 nebo napište na webstore@spilka.cz, abychom ji mohli co nejdříve odstranit. Zboží Vám vyměníme nebo vrátíme peníze.
Aby vše proběhlo co možná nejrychleji, připravte si
- Název nebo číslo výrobku, kterého se chyba týká
- Číslo dokladu a datum dokladu, podle kterého jsme Vám výrobek poslali
- Popis závady
- Způsob, jakým chcete reklamaci řešit: výměnou nebo vrácením peněz? Nezapomeňte na číslo účtu, kam Vám peníze máme vrátit.
Podrobné podmínky jsou uvedené v části 7 Obchodních podmínek.
PAYOT+ Pokud patříte k našim zaregistrovaným zákazníkům, máte možnost vrátit zboží bez udání důvodů do 30 dnů od zakoupení zboží.