Výrobky značky PAYOT se těší důvěře svých spotřebitelů již od roku 1920. Jejich vývoji a výrobě je věnována maximální pozornost a při jejich dopravě a skladování v ČR je chováme jako v bavlnce. Nicméně je možné, že objevíte závadu, která nám před expedicí unikla.

Pokud chybu zjistíte, zavolejte nám na tel. +420 775 738 914 nebo napište na webstore@spilka.cz, abychom ji mohli co nejdříve odstranit. Zboží Vám vyměníme nebo vrátíme peníze.

Aby vše proběhlo co možná nejrychleji, připravte si

  1. Název nebo číslo výrobku, kterého se chyba týká
  2. Číslo dokladu a datum dokladu, podle kterého jsme Vám výrobek poslali
  3. Popis závady
  4. Způsob, jakým chcete reklamaci řešit: výměnou nebo vrácením peněz? Nezapomeňte na číslo účtu, kam Vám peníze máme vrátit.

Podrobné podmínky jsou uvedené v části 7 Obchodních podmínek.

PAYOT+ Pokud patříte k našim zaregistrovaným zákazníkům, máte možnost vrátit zboží bez udání důvodů do 30 dnů od zakoupení zboží.